Få indblik i vores hverdag. Nyheder, events og gode råd til en branche i konstant forandring

Forskellig data i Adwords og Analytics

Det kan virke misvisende, når to af Googles værktøjer viser vidt forskellige resultater. Men det er der faktisk flere gode grunde til. Vi har spurgt Google til råds og vil selvfølgelig gerne dele svaret med dig.

Parallel tracking bliver et krav på AdWords (Google Ads)

30 oktober 2018 vil parallel tracking blive påkrævet på alle AdWords annoncer, som ifølge Google skal give: hurtigere, sikrere og bedre brugeroplevelser. Dette sker efter, at Google i juli måned gjorde hastigheden på mobilsider til en ranking faktor. Men hvad...

Spor din annoncering

Vil du have mest muligt ud af din annoncering? Samt se præcis hvad du får for dine annoncekroner? Når du løbende indsamler data, får du et overblik over hvordan dine kampagner performer. Det kræver "blot", at du har opsat korrekt...

Lad os styrke din online position!

Få et tilbud på telefon 70 230 540