Green.Click er også eksperter på LinkedIn-annoncering!

Har din virksomhed også undgået at annoncere på LinkedIn? Opsætning og interface har holdt mange fra LinkedIn - men en ny opdatering har gjort annonceringen mere tilgængelig. Med LinkedIn annoncering kan du ramme din målgruppe mere præcist.

Af Mads Søndberg, Facebook- og LinkedIn-ekspert

LinkedIn-annoncer er nu nemmere og mere effektivt

Mange har undgået LinkedIn annoncering på grund af den komplicerede opsætning og upraktiske interface. Nu har LinkedIn gennemgået en opdatering, der gør det nemmere at sætte  op og finde rundt i, lidt billigere at annoncere og nemmere at spore resultaterne.

Og hvorfor skal du så til at annoncere på LinkedIn nu?

Det skal du, fordi det hjælper din forretning. Arbejder I indenfor B2B, er LinkedIn nemlig en suveræn platform til B2B-annoncering. Du kan brande din virksomhed, opsamle leads og generere salg med langt større præcision overfor det rigtige segment. I modsætning til Facebook og GoogleAds kan LinkedIn ramme din målgruppe mere præcist. Med LinkedIn kan dine annoncer sættes op til at ramme efter arbejdstitler, uddannelse, virksomhedsstørrelse eller virksomheder i en specifik branche. Lige præcis derfor er LinkedIn er rigtigt god til B2B.

Er du på sagen? 

Til gengæld kræver LinkedIn et lidt grundigere forarbejde. Du skal have helt styr på hvilken målgruppe, der er relevant at ramme for din virksomhed – er det lederen af hele virksomheden, eller er det faktisk medarbejderen i en specifik afdeling, du skal have fat i?

Desuden kan man ikke bare lige smide en hurtig annonce afsted. Annoncerne bliver nemlig bedømt på indholdet, så for at vinde auktionen, skal din annonce være af høj kvalitet. Gennem annoncering på LinkedIn overspammer du nemlig ikke din målgruppe. En annonce med samme budskab bliver kun vist én gang pr. person pr. to dage (men du kan godt nå samme person med flere annoncer med forskellige budskaber)  – og derfor er det også vigtigt, at dit indhold er af høj kvalitet.

 

LinkedIn Specialister

 

 

Det er Green.Click!

Vi arbejder kun med medier, vi selv har testet og bruger hos Green.Click. Og vi er ret stolte af vores annoncers resultater på LinkedIn. Benchmark for CTR (click through rate) i Danmark ligger på ca. 0,4%, men vores egne tests er på over 1,0%. Det synes vi er ret godt gået. Vi opretter en konto for din virksomhed, opsætter tracking og trækker data ud, så du kan se resultaterne – og du er med i hele processen.

Find ud af om vi er det rette match for din virksomhed

Skriv dig op og bliv kontaktet - så tager vi en helt uforpligtende dialog.