Instagram annoncering

Opbyg et større kendskab til dit brand kombineret med øget salg gennem annoncering på Instagram. Annoncér på Instagram direkte via din Facebook side - du behøver ikke engang at have en Instagram profil.

Instagram annoncering for visuelt skarpe produkter

Med Instagram kan du målrette annonceringen mod over 800 millioner brugere. Denne annoncering fungerer specielt godt for produkter, der gør sig godt på et visuelt medie. Derfor er Instagram også en rigtig god mulighed for at vise den visuelle side af dit produkt med billeder eller video.

Desuden kan du med en overordnet strategi for din online markedsføring skabe en stærk synergi mellem din annoncering på Google, Facebook og Instagram.

magnet-faces-green

Tjek din online markedsføring

Instagram Sundhedstjek

Vi kontakter dig og gennemgår dine muligheder for annoncering på Instagram. Det kan eksempelvis være, hvordan du bedst opsætter målgrupper samt får mest muligt ud af dine kampagner og annoncer.

Kendskab til dit brand

Få et øget kendskab til dit brand igennem Instagram Annoncering. Ikke mange virksomheder bruger det, men da Instagram er ejet af Facebook, ligger annonceringen som en udvidelse af din Facebook annoncering. Udnyt at der stadig kun er få virksomheder, der udnytter mulighederne på Instagram.

På Instagram handler det om at skabe noget rigtig godt indhold og lave en skarp målretning på det, så du når dine potentielle kunder på den mest effektive måde. Instagram kan altså:

  • Øge kendskabet til dit brand
  • Give flere relevante besøg på dit website
  • Opsamle leads direkte

Instagram Remarketing

Få en effektiv remarketing kampagne, hvor du kan bruge både Instagram og Facebook som platforme. På den måde kan du være tilstede netop dér, hvor dine kunder er. Samtidig kan du målrette annoncerne for dit produkt eller service mod præcis det segment, der er mest relevant.

  • Vær en kontinuerlig del af kundens bevidsthed
  • Påvirk den besøgende til at blive kunde
  • Spred budskabet ud over flere platforme

Skab større salg

Facebook’s Pixel indsamler information om brugerens adfærd på dit website. Det gør det muligt at anvende Facebook retargeting til at minde dine besøgende om deres købsproces. Det vil sige, har en besøgende kigget på et bestemt produkt på din webshop uden at købe, så kan du målrette en kampagne direkte mod denne person med det helt korrekte produkt og budskab.

Har du visuelt skarpe produkter og gode produktbilleder, som ikke blot er fritlagt, så har du et rigtig godt udgangspunkt for at nå ud til dit publikum på Instagram. Med over 800 millioner brugere og mange milliarder billeder, så handler det om at have indhold, der skaber opmærksomhed.

  • Kunden ser produkter, de tidligere har vist interesse for
  • Høj relevans på annoncerne
  • Mulighed for rigtig billige konverteringspriser
instagram annoncering

Trafik til website

Annoncering på Instagram kan bidrage til endnu mere trafik på dit website. Laver du skarpe målrettede kampagner, sørger du samtidig for, at den trafik, du skaber også er relevant i forhold til dit produkt.

  • Skab mere trafik til din hjemmeside
  • Få flere relevante besøg
  • Skab øget omsætningen

Facebook Annoncering

Øg din tilstedeværelse med Facebook annoncering og skab salg direkte dér, hvor dine kunder er.

Læs mere om Facebook

Google Adwords

Den korrekte kombinationen af Facebook, Instagram og Google AdWords vil gøre din forretning til en stærk spiller på markedet.

Læs mere om AdWords

Hvordan arbejder vi med Instagram annoncering?

  • Din Media Advisor gennemgår din aftale og opsætter KPI'er med dig. Herefter går vi i gang med arbejdet med, at analysere på dine data.

  • Vi analyserer på blandt andet:
    - Eksisterende setup
    - Potentiale
    - Demografi
    - Geografi
    - Budskaber

  • Du vil blive ringet op af vores support, som i samarbejde med dig vil sikrer, at opsætningen af din sporing er korrekt.

  • Vi går nu i gang med at planlægge strategien og strukturen på din kampagne. Typisk vil strukturen blive opsat i stil med din hjemmeside.

  • Efter analyser og forberedelser, går din Facebook Specialist i gang med at opsætte din kampagne. Herefter optimere vi løbende dine kampagner ud fra dataanlyser.

  • Vi vil gerne leverer den højeste kvalitet hver gang. Derfor bliver din kampagne altid gennemgået og dobbelttjekket.

  • Du får løbende rapportering hver måned, som viser dine kampagnestatistikker, konverteringer med videre. De færreste går nemlig sjældent selv ind og holder øje med deres annoncer.

  • Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forbindelse med din annoncering, sidder vi klar til at svare på dine spørgsmål og sikre, at du er med gennem hele processen.

Kom i gang med Instagram annoncering allerede i dag

Hos Green.Click har vi et dedikeret Facebook team, som leverer resultater til ethvert annonceringsbehov - også på Instagram. Vi tilpasser os lokale erhvervsdrivende, landsdækkende virksomheder samt franchises og international kampagnehåndtering. Kontakt os på tlf. 70 230 540, og lad os sammen opnå succes på Instagram