Nyt samarbejde styrker virksomheders muligheder på LinkedIn

Green.Click indgår samarbejde med AdColony, som er en eksklusiv partner for LinkedIn Marketing Solutions i Skandinavien, og målet er klart! LinkedIns strategiske muligheder skal give fordele til vores kunder, større gennemsigtighed på platformen og resultater, der kan mærkes på bundlinjen.

Samarbejde med LinkedIn Marketing Solutions

“Det er med stor glæde, at vi i dag kan offentliggøre et nyt samarbejde mellem Green.Click og LinkedIn Marketing Solution. Dermed står vi nu i en situation, hvor vi kan imødekomme vores kunders ønsker og åbne døren til et marked med et uforløst potentiale.

LinkedIn har altid skræmt os en smule, da priserne jo ofte ligger i den høje ende. Men det har ændret sig en hel del, og derfor deler vi også vores viden omkring dette. Vi har opnået enorm stor succes på LinkedIn. Det er et meget troværdigt medie.” Udtaler Lars Lynge, Head of Sales.

"Vi har opnået enorm stor succes på LinkedIn. Det er et meget troværdigt medie." Lars Lynge, Head of Sales

Derfor fokuserer Green.Click på LinkedIn

Et stort problem ved LinkedIn har længe været, at markedsføringen ikke bliver afrapporteret, og at dataene ikke er gennemsigtige. Det har givet store begrænsninger i det strategiske arbejde med platformen og gør investeringer mere risikable. Det har altså været alt for svært at gennemskue, hvad man som virksomhed fik ud af sin markedsføring.

Den udfordring imødekommer vi nu ved at indgå et samarbejde med LinkedIn Marketing Solutions. Samarbejdet har givet nye muligheder, og de seneste tests af platformen er gået over al forventning.

Vi er derfor vildt glade for at kunne tilbyde markedsføringsløsninger på LinkedIn, som giver gennemsigtighed i kundernes investeringer.

Fordelene ved vores nye “LinkedIn-samarbejde”

Når nu vi vælger at køre vores kunders LinkedIn aktiviteter igennem en LinkedIn Marketing Solutions partner, medfører det en række fordele, som i sidste ende kommer kunderne til gode. Det gælder blandt andet: 

Direkte support

Når du markedsfører på LinkedIn uden en partner, så vil du blive mødt af en support, som har en gennemsnitlig svartid på et par uger. Med vores nye konto får vi adgang til en direkte partnersupport. Der er altså hurtig ekspedering, hvis der er udfordringer, der skal løses.

Månedlig fakturering – frem for daglig

Med Green.Clicks nye konto slipper kunderne for daglige træk på kreditkort, max lofter og lignende. De vil blive faktureret hver måned (altså bagudrettet) og udelukkende det, som anvendes på platformen.

Hjælp til kampagneopbygning og strategier

Vi tilbyder hjælp alle steder i processen fra planlægning til eksekvering og optimering.

Derudover har Green.Click adgang til en række rapporter, der kan hjælpe både os og kunderne til bedre at forstå målgruppen. Det omfatter blandt andet, hvilket indhold de engagerer sig i, samt hvilke områder, der bør fokuseres på (også i forhold til konkurrenter).

Her ser vi ofte nogle overraskende muligheder i forhold til målgrupper, kunderne måske ikke lige regnede med var relevante for dem i første omgang. LinkedIn er dermed både en skarp platform, når det gælder om at ramme en præcis målgruppe – men også når der skal testes nye, interessante kundegrupper.

 

Annoncering på LinkedIn

Det fortæller vores egne tests om LinkedIn

Efter flere tests så er udmeldingen klar: LinkedIn er et medie, hvor troværdighed er et nøgleord. Brugerne er der for at blive opdateret på den industri, de arbejder indenfor, og derfor tillader LinkedIns algoritmer ikke spam på samme måde som andre sociale medier. Det sætter større krav til indholdet, men giver mulighed for et højere engagement fra brugerne – især hvis virksomheden ved, hvem de gerne vil ramme.

Målet med markedsføring på LinkedIn er derfor ikke at få det højeste antal følgere på platformen, men i stedet at få de rigtige følgere.

Heldigvis er segmenteringsmulighederne på LinkedIn helt unikke, og det giver kunderne mulighed for at målrette markedsføringen i en særlig grad.

Vi har efterhånden testet platformen rigtig godt og grundigt igennem selv – og så har vi nu samtidig et stærkt samarbejde med LinkedIn Marketing Solutions. Det gør vores Specialister til stærke partnere, når det gælder annoncering på LinkedIn. De har den seneste viden og kan hjælpe med at forstå netop din målgruppe, så du er sikker på, at du rammer den rigtige målgruppe med det rigtige indhold.

Vil du høre mere om vores case og hvordan vi kan optimere jeres LinkedIn tilstedeværelse?

Så kontakt os på 70 230 540 – så giver vi gerne en reel vurdering af jeres eksisterende annoncering eller mulighederne for at annoncere.