Marketing Roadmap

Har du en plan for din markedsføring?

En overskuelig og brugbar plan er altafgørende for, at du når dine mål - så både ledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere arbejder i samme retning. Planen giver også mulighed for, at du får endnu mere ud af den samlede markedsføring.

Et konkret værktøj

Når du får udarbejdet et Marketing Roadmap i samarbejde med Green.Click, får du det nødvendige overblik samt et brugbart redskab i hverdagen.

Her kan du se mere om, hvad et Marketing Roadmap indeholder og hvordan det kan hjælpe dig med din markedsføring:

Alt starter med indsigt!

- og en digital workshop

Vi starter med en workshop, som giver et endnu dybere kendskab til din forretning. Det gør det også muligt for os at fastsætte præcis, hvilke indsatsområder, der giver størst muligt udbytte for dig.

I workshoppen arbejder vi med 5 emner og gennemgår typisk 50-100 spørgsmål. Nogle af spørgsmålene arbejder med helt konkrete fakta og tal mens andre er selvransagende.

Inden workshoppen får du adgang til alt materiale, der skal bruges på selve workshoppen. Og ønsker du allerede nu indblik i nogle af de spørgsmål, du skal tage stilling til i forbindelse med et Marketing Roadmap, kan du hente et preview i form af de første 20 spørgsmål her nedenfor.

magnet-faces-green

Hent "preview" på Marketing Roadmap

Her får du indsigt i de første 20 spørgsmål, vores eksperter stiller, når de udarbejder et Marketing Roadmap. Brug denne helt simple version af vores digitale workshop, og tag de første skridt mod en professionel plan for din markedsføring.

Udfyld felterne og hent "De første 20 spørgsmål".

Vores kunder
Restaurant Flammen om Marketing Roadmap
Jeg har nu fået det læst godt igennem og synes, at det er et super godt redskab til at sikre, at vi er på samme vej – Diana Erlandsen , Marketingansvarlig, Restaurant Flammen

Fra vision til konkret handlingsplan

Udarbejdelsen af dit Marketing Roadmap foregår i følgende forskellige dele:

Del 1-3: Vi laver en dybdegående analyse af din virksomhed, som bliver udgangspunktet for dit Marketing Roadmap.

Del 4: Vi fastsætter sammen nogle ambitiøse mål for din markedsføring, som vi i fællesskab arbejder for at nå. Her ser vi blandt andet på, hvor mange relevante besøgende, vi skal sende til dit website, for at du når målsætningerne for dit salg.

Del 5: Vi opsætter en konkret plan for din markedsføring på blandt andet AdWords, SEO og Facebook.

Del 6: Du får du adgang til nogle af vores bedste værktøjer og guides. Og så giver vi dig nogle Quick Wins, som er de lavthængende frugter, du med få ressourcer kan implementere, men som kan give en vigtig værdi til virksomheden.

Hvorfor bruge tid og penge på et Marketing Roadmap?

Overblik og større udbytte

Med et Marketing Roadmap får du planen. Her får du overblikket over hvilke indsatser der køre hvornår, hvordan disse spiller sammen så de skaber større udbytte.

Tydelig Målsætning og målbare KPI'er

Marketing Roadmappet gør målsætningerne håndgribelige og synlige for både medarbejdere, ledelse og samarbejdspartnere. Dette sikrer en fælles indsats i samme retning.

Brugbart arbejdsredskab i dagligdagen

Dit Marketing Roadmap er et støttende værktøj og sparer dig for tid og ressourcer i en travl hverdag. Desuden indeholder det vores bedste værktøjer og guides der giver dig et forspring.

Sådan arbejder vi med dit Marketing Roadmap

  • Workshoppen foregår typisk via vores system til videokonference; GoToMeeting, men du er også meget velkommen her på adressen i Aalborg.
    I workshoppen arbejder vi bla. med målsætninger for din indsats, dine udfordringer og virksomheden nuværende situation. Hvis du ikke ved hvad du arbejder hen imod, ved du heller ikke om du når dertil. Formålet er at sætte ambitiøse mål, arbejde med hvordan vi bedst udnytter dine styrker og imødekommer dine udfordringer.

  • Vi har erfaringen fra arbejdet med mange ambitiøse kunder. Disse erfaringer sætter vi gerne i spil og på baggrund af dette kan vi stille de spørgsmål du ikke vidste du skulle svare på. Vi ved hvad der virker på vores medier og vi tør udfordre din vision og dine mål, så du får fuld udbytte af dine penge

  • Herefter analysere vi på det indsamlede materiale og den viden vi har fået på workshoppen. I analysearbejdet gør vi brug af data og værktøjer fra Google AdWords, Facebook og Searchmetrics.

  • Ud fra kendskabet til din virksomhed, den analyserede data og de bekræftede mål og kpi'er, kan vi opsætte en konkret plan for din markedsføring på blandt andet AdWords, SEO og Facebook.

  • Helt konkret får du et Marketing Roadmap i drev og i .pdf, lige til at printe og hænger op og bruge aktivt som et værktøj i hverdagen. Skriv på det, udfordre det og få det nødvendige overblik over dine markedsførings aktiviteter.

magnet-faces-green

Har du en plan for din markedsføring?

Jeg vil meget gerne vende din nuværende plan med dig eller se nærmere på, hvordan et Marketing Roadmap kan bringe værdi til din virksomhed. Kontakt mig for en uforpligtende dialog på tlf. 2773 7372 eller michael@greenclickmedia.dk.

Du kan også blive kontaktet ved at udfylde felterne her med dine oplysninger.