Marketing Roadmap

Har du en plan for din markedsføring?

En overskuelig og brugbar plan er altafgørende for, at du når dine mål - og både ledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere arbejder i samme retning.

Når du får udarbejdet et Marketing Roadmap i samarbejde med Green.Click får du det nødvendige overblik, samt et brugbart redskab i hverdagen.

Alt starter med indsigt!

- og en digital workshop

Workshoppen foregår typisk via vores system til videokonference; GoToMeeting, men du er også meget velkommen her på adressen i Aalborg.
I workshoppen arbejder vi med 5 emner og gennemgår typisk 50-100 spørgsmål. Nogle af disse spørgsmål arbejder i overfladen og nogle er selvransagende.

Spørgsmålene giver os et endnu dybere kendskab til din forretning og gør os klogere på dine udfordringer og målsætninger. Det gør det også muligt for os at fastsætte præcis, hvilke indsatsområder, der giver størst muligt udbytte for dig.

  • Vi lytter til dig, men sætter også vores erfaringer i spil
  • Vi stiller de spørgsmål I ikke vidste, I skulle svare på
  • Vi har erfaringerne, som vi meget gerne deler, så I er bedst mulig klædt på, til at møde jeres udfordringer
  • Vi ved hvad der virker på vores medier og vi tør udfordre din vision og dine mål, så du får fuld udbytte af dine penge

Inden workshoppen får du adgang til alt materiale der skal bruges på selve dagen.

Udtalelse efter modtagelse af færdigt Marketing Roadmap
Jeg har nu fået det læst godt igennem og synes, at det er et super godt redskab til at sikre, at vi er på samme vej – Diana Erlandsen , Marketingansvarlig, Restaurant Flammen

Fra vision til konkret handlingsplan

Med udgangspunkt i din virksomheds vision, ligger vi en strategi for hvordan vi kommer der hen. Vi ser på hvad er målet – hvad vil du gerne opnå og hvordan gør vi for at komme derhen.

Til at starte med undersøger vi din virksomheds brand, kunder og konkurrenter samt dine udfordringer og styrker.

Uden mål er det umuligt at vide, hvor man er på vej hen. Derfor fastsætter vi sammen nogle ambitiøse mål for din markedsføring, som vi i fællesskab arbejder for at nå. Her ser vi blandt andet på, hvor mange relevante besøgende, vi skal sende til dit website, for at du når målsætningerne for dit salg.

Ud fra kendskabet til din virksomhed og dine målsætninger, kan vi opsætte en konkret plan for din markedsføring på blandt andet AdWords, SEO og Facebook.

I sidste del af Marketing Roadmappet får du adgang til nogle af vores bedste værktøjer og guides. Og så giver vi dig nogle Quick Wins, som er de lavthængende frugter, du med få ressourcer kan implementere, men som kan give en vigtig værdi til virksomheden.

Hvorfor bruge tid og penge på et Marketing Roadmap?

Overblik over den samlede indsats

Med et Marketing Roadmap får du planen. Her skabes et overblik og mulighed for at få de mange indsatser til at spille sammen. Det giver endnu større udbytte af de enkelte indsatser.

Tydelig Målsætning og målbare KPI'er

Marketing Roadmappet gør målsætningerne håndgribelige og synlige for både medarbejdere, ledelse og samarbejdspartnere. Dette sikrer en fælles indsats i samme retning.

Brugbart arbejdsredskab i dagligdagen

Dit Marketing Roadmap er et støttende værktøj og sparer dig for tid i en travl hverdag. Desuden indeholder det brugbare værktøjer og guides der giver et forspring og spare dig for tid og ressourcer.

Sådan arbejder vi med dit Marketing Roadmap

  • I workshoppen arbejder vi bla. med målsætninger for din indsats, dine udfordringer og virksomheden nuværende situation. Hvis du ikke ved hvad du arbejder hen imod, ved du heller ikke om du når dertil. Formålet er at sætte ambitiøse mål, arbejde med hvordan vi bedst udnytter dine styrker og imødekommer dine udfordringer.

  • Vi har erfaringen fra arbejdet med mange ambitiøse kunder. Disse erfaringer sætter vi gerne i spil og på baggrund af dette kan vi stille de spørgsmål du ikke vidste du skulle svare på. Vi ved hvad der virker på vores medier og vi tør udfordre din vision og dine mål, så du får fuld udbytte af dine penge

  • Herefter analysere vi på det indsamlede materiale og den viden vi har fået på workshoppen. I analysearbejdet gør vi brug af data og værktøjer fra Google AdWords, Facebook og Searchmetrics.

  • Ud fra kendskabet til din virksomhed, den analyserede data og de bekræftede mål og kpi'er, kan vi opsætte en konkret plan for din markedsføring på blandt andet AdWords, SEO og Facebook.

  • Helt konkret får du et Marketing Roadmap i drev og i .pdf, lige til at printe og hænger op og bruge aktivt som et værktøj i hverdagen. Skriv på det, udfordre det og få det nødvendige overblik over dine markedsførings aktiviteter.

Har du en plan for din markedsføring?

Vi vil meget gerne vende din plan med dig. Vi har erfaringerne, som vi meget gerne deler.
Så kontakt os for en uforpligtende dialog på tlf. 70 230 540 eller support@greenclickmedia.dk.

Du kan også blive kontaktet ved at udfylde felterne nedenfor med dine oplysninger: