Online marketingkonference
i London

Den 23. og 24. maj løber SMX London 2017 af stablen. Det er en af verdens største konferencer inden for online marketing, og her findes den absolut nyeste viden leveret af Europas førende inden for Search Engine Marketing. Green.Click er repræsenteret af vores SEO-ekspert Dan Vester.

SMX London 2017 er en meget anerkendt konference, der er besøgt af kæmpe firmaer som Facebook, Microsoft, Netflix, Mercedes-Benz og Adidas. Konferencen løber over tre dage, hvor der holdes forskellige oplæg om Search Engine Marketing. Green.Click deltager for at få endnu flere tips og teknikker med hjem i bagagen, som vi fremover kan bruge til at forbedre vores kunders performance.

Search Engine Marketing (også kaldet SEM) er det absolut største område inden for digital marketing. SEM-begrebet dækker både over betalt trafik (eksempelvis AdWords) og organisk trafik (SEO). Hvis man som virksomhed ønsker at øge sit salg og gøre opmærksom på sin hjemmeside, kommer man ikke uden om online marketing.

Det nyeste om online marketing

Online marketing kan dog være en svær størrelse, da det er et marked, der hele tiden forandrer behov. Herhjemme ejer Google over 90% af markedet, og derfor foregår langt det meste marketing på deres platforme. Google ændrer deres algoritmer hele tiden – sidste år lavede de over 1600 ændringer! Det er altså et hurtigt skiftende marked, og hvis man ønsker at være ekspert inden for online marketing, kræver det at man konstant holder sig opdateret om de nyeste algoritmer.

SMX-konferencen er dermed et rigtig godt sted at hente ny viden. Her taler eksperter om de nyeste opdateringer, og hvordan de kan implementeres for at øge en hjemmesides performance. Green.Clicks SEO-ekspert, Dan Vester, siger om sin deltagelse i konferencen:

“Algoritmeændringerne træder ofte i kraft senere på det danske marked, da vi er et lille land. Det giver os også mulighed for at være et skridt foran, ved at følge med i hvad der fx. sker på SEO-fronten i USA.At deltage i SMX giver os på den måde en chance for at være med på beatet og holde os opdateret på den nyeste viden. Den viden jeg får med herfra, kan vi fremadrettet bruge til at optimere vores kunders SEO-performance”.

De forskellige oplæg på SMX London

På konferencedagene er der sideløbende foredrag om de forskellige dele af SEM. Vores udsendte medarbejder, Dan, vil fokusere på SEO-delen, hvor han blandt andet deltager i oplæg som omhandler SEO til “Mobile first”, AMP og Det nyeste inden for teknisk SEO
Som kunde hos Green.Click behøver du altså ikke selv at holde dig opdateret omkring online marketing – det gør vi nemlig for dig. Vi er altid opdaterede med den nyeste viden, så vi kan hjælpe dig til de bedste resultater.

 

På den måde sparer du din egen tid og du kan samtidig trygt overlade din online markedsføring til professionelle.

Lad os styrke din online position!

Få et tilbud på telefon 70 230 540